رسیدگی به مشکلات دو روستای شهرستان نهاوند
کد خبر: 3780942
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

رسیدگی به مشکلات دو روستای شهرستان نهاوند

گروه اجتماعی - فرماندار نهاوند به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های خدماتی شهرستان به جمع اهالی دو روستای وهمان و علمدار رفت.

رسیدگی به مشکلات دو روستای شهرستان نهاوندبه گزارش ایکنا از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند امروز، 23 دی‌ماه در برنامه روستاگردی شهرستان نهاوند در جمع اهالی روستای وهمان گفت: مشکلات مردم باید شنیده شود و برای رفع موانع و تامین مطالبات به حق مردم نهایت تلاش را بکار گرفت.
وی با اشاره به مصوباتی که در این جلسه مشخص شد، افزود: تقویت تلفن همراه و اینترنت، جابجایی و اصلاح شبکه برق و مخابرات،پیگیری مشکلات حوزه کشاورزی، تسطیح و شن‌ریزی زیرگذر روستای حسین آباد و وهمان از تعهدات این روستا گردی در وهمان خواهد بود.
فرماندار نهاوند در جمع اهالی روستای علمدار نیز گفت: اصلی‌ترین مشکل کشاورزی شهرستان وجود بیش از ۸۰۰ کیلومتر کانال کشاورزی خاکی است، از هزار و 39 کیلومتر نهر کشاورزی تنها ۲۳۰ کیلومتر آن اصلاح و بتونی شده است و تامین اعتبار برای این منظور جز مطالبات همیشگی ما بوده است.
اجرای بهسازی و روشنایی معابر، پیگیری مطالبات حوزه کشاورزی، تقویت اینترنت و تلفن همراه و جابجایی تعدادی از تیرهای برق واقع در معابر روستا از تعهدات این روستاگردی در علمدار عنوان شد.
انتهای پیام

captcha