الگوی رفتاری دوران دفاع مقدس را برای جوانان تبيين كنيم
کد خبر: 3780955
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مجتهدزاده:

الگوی رفتاری دوران دفاع مقدس را برای جوانان تبيين كنيم

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت ارزش‌های زنان در دفاع مقدس با بیان اینكه الگوهای رفتاری دوران دفاع مقدس باید در اختیار جوانان قرار داده شود، كاهش میزان جرائم و طلاق و همچنین تحكیم بنیان خانواده را از جمله الگوهای آن دوران برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت ارزش‌های زنان در دفاع مقدس امروز، 23 دی‌ماه در نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس استان فارس با یادآوری شرایط دوران دفاع مقدس تأكید كرد كه الگوهای رفتاری آن دوران باید در اختیار جوانان قرار داده شود.
وی با بیان اینكه در آن زمان شاهد کاهش میزان جرائم، طلاق و تحکیم بنیان خانواده بودیم كه این الگوی خوبی برای جوانان امروز است، افزود: همچنین در دوران دفاع مقدس وحدت خوبی در كشور حاكم بود.
مجتهدزاده اهمیت حفظ وحدت در كشور را یادآور شد و گفت: اگر از دوران دفاع مقدس درس وحدت و انسجام ملی را نیاموزیم، دشمن موفق خواهد شد كه در میان تمام اركان نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد كرده و توطئه‌های خود را هزار برابر كند.
رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت ارزش‌های زنان در دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان گفت: در راستای تحقق منویات و راهبردهای امام و رهبری، كارگروه همسران، مادران، خواهران و همسران جانباز تشكیل شده است كه بهترین فرصت را برای رسیدن به وفاق، همدلی و وحدت میان اقشار جامعه را ایجاد می‌كند.
وی بر لزوم تبیین ایثار و فداكاری‌های مادران، خواهران و همسران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تأكید كرد و گفت: مسلماً هر گامی برای شهدا برداشته شود، منجر به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.
انتهای پیام

captcha