دادگاه تجدیدنظر، تصمیم‌گیرنده نهایی پرونده میراث فرهنگی قزوین
کد خبر: 3780965
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

دادگاه تجدیدنظر، تصمیم‌گیرنده نهایی پرونده میراث فرهنگی قزوین

گروه اجتماعی- رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به آخرین جزئیات پرونده میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در خصوص اینکه نتیجه پرونده چه خواهد شد باید بگویم تصمیم نهایی در دادگاه تجدیدنظر گرفته خواهد گرفت.

دادگاه تجدیدنظر، تصمیم‌گیرنده نهایی پرونده میراث فرهنگی قزوین خواهد بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورالله قدرتی رئیس‌کل دادگستری در گفت‌وگو با ایکنا قزوین، با اشاره به آخرین جزئیات پرونده میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر با قرار وثیقه مدیرکل آن آزاد شده و ادامه این پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است. 
وی افزود: جرائم این پرونده همان است که قبلاً ذکر شده و متهمان نیز دفاعیات خود را ارائه کرده‌اند و دستگاه قضا هم بی‌طرفانه این پرونده را رسیدگی می‌کند.
این مسئول قضایی تصریح کرد: در خصوص اینکه نتیجه پرونده چه خواهد شد باید بگویم تصمیم نهایی در دادگاه تجدیدنظر گرفته خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و به نتیجه رسیدن آن زمان خواهد برد لذا باید از دادستان قزوین پیگیر روند این پرونده باشید.
حجت‌الاسلام قدرتی در خصوص وضعیت بلاتکلیف این مجموعه در نبود مدیر کل آن بیان کرد: سرپرستی از سوی مسئولان میراث فرهنگی کشور برای اداره کل میراث فرهنگی استان انتخاب‌شده است تا اداره این مجموعه را بر عهده بگیرد اما اینکه آیا مدیری برای آن مشخص خواهد شد یا خیر در جریان نیستم.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: طبق قرار صادرشده از سوی دستگاه قضا فعلا مدیرکل میراث فرهنگی استان تا گرفتن تصمیم نهایی نمی‌تواند در محل کار خویش حاضر شود تا در نهایت وضعیت وی مشخص شود.
انتهای پیام

captcha