شهرت‌گریزی و مردم‌داری؛ از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله حقیقت
کد خبر: 3780972
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

شهرت‌گریزی و مردم‌داری؛ از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله حقیقت

گروه اجتماعی ـ در بخشی از پیام تسلیت عضو مجلس خبرگان رهبری درباره درگذشت آیت‌الله حقیقت آمده است كه آن عالم ربانی با شهرت‌گریزی و روحیه مردم‌داری و پرهیز از تكلفات و زخارف دنیوی، مورد احترام اقشار مختلف مردم بود.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله علی اكبر كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی به‌مناسبت درگذشت مرحوم آیت‌الله عبدالكریم حقیقت ارسنجانی، یكی از علمای بزرگ این استان صادر كرد.
در این پیام آمده است:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله حاج شیخ عبدالکریم حقیقت (رضوان‌الله تعالی علیه) موجب تاثر و تاسف گردید. روحانی وارسته و متواضعی که با سلوک علمی و عملی خود و با شهرت‌گریزی و روحیه مردم‌داری و پرهیز از تکلفات و زخارف دنیوی، ملجاء و مورد احترام و محبوب اقشار گوناگون جامعه به خصوص جوانان بود.
او که از شاگردان ارزشمند مراجع عالیقدر قم به ویژه حضرت آیت‌الله بروجردی بود و افتخار تلمذ از محضر بزرگانی هم چون حضرت امام و علامه طباطبایی (رضوان‌الله تعالى علیهم) را داشت، با تدریس دروس فقه و اصول و تفسیر، خدمات شایانی به حوزه‌های علمیه کرد و با حمایت‌های مستمر و بی دریغ از انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری، برگ های زرینی در حیات پر برکت خود به یادگار گذاشت.
اینجانب ارتحال تاسف بار آن عالم بزرگ را به ساحت مقدس امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(دام ظله)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان به خصوص اهالی محترم ارسنجان و خاندان معظم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
انتهای پیام

captcha