اقتصاد مقاومتی با تفکر انقلابی و کار جهادی ارزش می‌گیرد
کد خبر: 3780975
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

اقتصاد مقاومتی با تفکر انقلابی و کار جهادی ارزش می‌گیرد

گروه شهرستان‌ها – امام جمعه تایباد گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی معنا می‌گیرد که با تفکر انقلابی و کار جهادی همراه باشد.

اقتصاد مقاومتی با یک تفکر انقلابی و کار جهادی ارزش می‌گیرد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده در نشست تخصصی هم اندیشی علمای تشیع و تسنن شهرستان‌های تایباد و باخرز که ظهر امروز در اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد، اظهار کرد: برای به قدرت رسیدن باید با اقتدار دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حرکت کرد؛ اگر امروز مسلمانان در ایران بر هر فتنه‌ای پیروز هستندT به دلیل داشتن رهبری مقتدر است.

وی افزود: دو دسته حق و باطل از ابتدای شکل‌گیری خلقت وجود داشته و تا ابد ادامه خواهد داشت؛ با ظهور امام زمان(عج) حق بر باطل غلبه خواهد کرد و بساط استکبار برای همیشه برچیده می‌شود.

خطیب جمعه تایباد بیان کرد: اگر با نگاه عقلانی به اهداف خود بیاندیشیم، می‌توان از تولید حمایت کرد و در نتیجه از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری، ازدواج‌های سالم را افزایش و اشتغال را پایدار کرد.

وی اسلام را دین کاملی معرفی کرد و افزود: دشمنان برای برهم زدن نظام اسلام از اختلاف شیعه و سنی استفاده می‌کنند و سعی دارند این وحدت را خدشه‌دار کنند. اگر نگاه ما به اسلام عقلانی نباشد، در برابر نقشه‌های شوم آن شکست خواهیم خورد؛ کار جهادی همگام با عقل و تفکر همیشه موفق بوده است.

اقتصاد مقاومتی با یک تفکر انقلابی و کار جهادی ارزش می‌گیرد

در ادامه امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: علما در ایحاد وحدت مسلمانان نقش بسزایی دارند. تریبون نماز جمعه و مساجد فرصت خوبی برای انتقال باورهای مذهبی به مردم به ویژه جوانان است و از این فرصت باید به درستی استفاده شود.

مولوی غلام‌نبی توکلی افزود: چیزی که امروز کشور را دستخوش آسیب کرده، اسراف است. در حقیقت استفاده بی‌رویه از هرچیزی است که بر خلاف آنچه در احکام خدا سفارش شده است؛ به همین جهت ضروری است برای مقابله با بحران از اسراف جلوگیری کرد.

خطیب جمعه تسنن تایباد بیان کرد: برای حفظ منافع اقتصادی و هدر نرفتن سرمایه‌های ملی باید روش درست استفاده کردن را آموزش دید و نقش علما و روحانیون در انتشار فرهنگ صحیح و بهینه مصرف بسیار حائز اهمیت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: امروز دشمنان به دنبال فرصتی هستند تا از اسلام نمادی برای اختلاف بین مذاهب ایجاد کنند و چهره‌ای خشن را به جهان نشان دهند. اگر در این میان مسلمانان با تفکر و اندیشه گام برندارند، وحدت از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

captcha