حرکت در مسیر شهدا؛ معیار روحانی انقلابی
کد خبر: 3780991
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
امام جمعه بیجار اعلام کرد:

حرکت در مسیر شهدا؛ معیار روحانی انقلابی

گروه اجتماعی - امام جمعه بیجار به معیار روحانی انقلابی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین معیار روحانی انقلابی این است که در خط شهدا حرکت کند و با احساس مسئولیت در مسیر ارزش‌های دینی حرکت کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه بیجار امروز، 23 دی ماه در همایش روحانی انقلابی که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برخواسته از خون شهدا بوده و در راه حفظ و اعتلای ارزش های دینی در جامعه شهدای زیادی جان خود را فدا کردند.
وی دین، روحانیت و مردم را سه رکن اصلی نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: اولین رکن انقلاب اسلامی دین بود چراکه مردم زمانی که به خطر افتادن دین را احساس کردند در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به دفاع از دین اسلام پرداختند.
حجت‌الاسلام مرادی روحانیت را دومین رکن انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: روحانیون نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در هر شهر و استانی که روحیه انقلابی بیشتر بود روحانیون در آن پیشقدم بودند.
وی مردم را رکن سوم انقلاب ذکر و عنوان کرد:مردم رکن سوم انقلاب بوده و هنوز هم در تمامی صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.
امام جمعه بیجار تأکید کرد: این سه رکن بسیار مهم و ارزشمند هستند و اگر یکی از این ارکان دچار مشکل شود، انقلاب اسلامی مورد خدشه واقع می‌شود.
وی اعلام کرد: مهم‌ترین مسئولیت دولت مردان معیشت مردم است و مسولان باید با تمام توان در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.
حجت‌الاسلام مرادی به معیار روحانی انقلابی اشاره کرد و یادآور شد: مهم‌ترین معیار روحانی انقلابی این است که در خط شهدا حرکت کند و با احساس مسولیت در مسیر ارزش های دینی حرکت کند و شهدایی همچون شهید نواب صفوی، شهید محلاتی، شهید نوری و سایر شهدا را در سرلوحه کار و عمل خود قرار دهد.
انتهای پیام

captcha