سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش به تربیت افراد در تراز نظام اسلامی کمک می‌کند
کد خبر: 3781000
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش به تربیت افراد در تراز نظام اسلامی کمک می‌کند

گروه سیاسی- معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همدلی و پشتیبانی در برنامه‌های آموزش و پرورش و اقدامات و سرمایه گذاری در این راستا به تربیت افراد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، 23 دی ماه در پنجمین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان خواستار تهیه و تدوین دستورالعمل برگزاری اردوهای یکروزه راهیان نور ویژه، دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول استان با هدف آشنایی دانش آموزان این دوره ها با یادمان‌های درون استانی دفاع مقدس شد.
وی هدف از اجرای راهیان نور را توسعه و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: علاوه بر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، باید با ایجاد ظرفیت و برنامه‌ریزی بهتر، بهره‌مندی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول را نیز از این جریان فرهنگی فراهم کنیم.
آزادی پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این نشست با اشاره به رویکرد سپاه پاسداران برای بسیج امکانات، تجهیزات و بهره‌گیری از نیروی انسانی متعهد گفت: سپاه در نظر دارد بهترین زمان را در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند.
وی با اشاره به اینکه شاکله تربیتی دانش‌آموزان از دبستان شکل می‌گیرد، بیان کرد: در زمینه فعالیت‌های تربیتی و بصیرتی با تمام امکانات در کنار آموزش و پرورش نهایت همکاری را خواهد داشت.
آزادی پور عنوان کرد: همدلی و پشتیبانی در برنامه‌های آموزش و پرورش و اقدامات و سرمایه گذاری در این راستا به تربیت افراد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می‌کند.
وی بر فعال سازی کمیته‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و مناطق و برگزاری جلسات مستمر آنها، نظارت بر عملکرد، ارزیابی اقدامات و طرح مسائل و مشکلات پیش روی در این جلسات تأکید کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تشکر از همراهی آموزش و پرورش در برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، خواستار همکاری فی مابین برای مدیریت بهتر امور شد و گفت: عملکرد آموزش و پرورش در برگزاری برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان مطلوب بوده و ضرورت دارد این فعالیت‌ها مستند سازی و به منظور ثبت به دبیرخانه استانی ارائه شود.
وی خواستار حضور فعال و پر رنگ آموزش و پرورش در کنگره پایانی 5400 شهید استان با آماده سازی گروه‌های سرود دانش‌آموزی شد و اعلام کرد: در برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر نیز در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از هادیان سیاسی می‌توان در برگزاری جلسات روشنگری و بصیرتی برای دانش‌آموزان برنامه‌های مؤثری پیش‌بینی کرد.
انتهای پیام

captcha