کارگاه بررسی «اصول و منطق اقناع» برگزار می‌شود
کد خبر: 3781050
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
در اصفهان؛

کارگاه بررسی «اصول و منطق اقناع» برگزار می‌شود

گروه معارف - رئیس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کارگاه آموزشی «اصول و منطق اقناع در دروس معارف» ویژه اساتید گروه معارف و دروس الهیاتی برگزار می‌شود.

کارگاه بررسی اصول و منطق اقناع در دروس معارف برگزار می‌شودحامد اهتمام، رئیس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته دفتر تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان و گروه معارف دانشگاه اصفهان این کارگاه را برگزار می‌کنند.
وی با بیان این که در این جلسه محتوای کتاب‌های اندیشه 1و2 مورد نقد قرار خواهد گرفت گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اسلام، استاد تمام دانشگاه ادیان و مذاهب مسؤلیت محتوایی جلسه را برعهده خواهند داشت.
رئیس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده از مهلت ثبت نام تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقمندان برای حضور باید با شماره 37932590 تماس حاصل نمایند
وی در پایان گفت: کارگاه روز چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 8 صبح الی 12 در تالار گروه معارف دانشگاه اصفهان برگزار و گواهی برای حاضران صادر خواهد شد.
انتهای پیام

captcha