جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3781064
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری شب گذشته، 23 دی‌ماه در بیت خادم‌القرآن گرمه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری شب گذشته، 23 دی‌ماه در بیت خادم‌القرآن گرمه برگزار شد.
در بخشی از این مراسم نورانی که با تلاوت آیات پایانی از سوره مبارکه انبیاء توسط علیرضا زارع ارنانی، قاری قرآن و مسئول بزرگترین گروه مجازی قرآنیان همراه بود، علی احمدآبادی، قاری و مفسر قرآن در خصوص آیه 102 از این سوره مبارکه عنوان کرد: مؤمنان راستین چون از جهنم دور هستند هرگز صدای آتش را نمی‌شنوند«لا یَسْمَعُونَ حَسِیسَها» و دیگر این که آنچه بخواهند و مایل باشند را به طور جاودان از آن بهره‌مند هستند «وَ هُمْ فِی مَا اشْتَهَتْ أَنْفُسُهُمْ خالِدُونَ» چرا که در آنجا محدودیت وجود ندارد و هر نعمت مادى و معنوى که بخواهند در دسترس آن‌هاست.

یادآور می‌شود، همچنین در این مراسم معنوی که با حضور مهرداد نظامی؛ مدرس تخصصی صوت و لحن قرآن همراه بود، حمید جاودانی، سعید دشبان، عباس دشتبان و علی ثنایی از دیگر قاریانی بودند که به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان سیدمرتضی علوی، قاری بین‌المللی نیز به تلاوت آیات کلام ا.. مجید پرداخت که مورد استقبال حاضران در مجلس قرار گرفت.
ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha