دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل انکار نیست
کد خبر: 3781071
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل انکار نیست

گروه اجتماعی- امام جمعه خوسف با بیان اینکه دشمنان انقلاب و در راس آن‌ها آمریکا به هیچ کدام از اهداف و منافع خود نرسیده و در منطقه شکست خورده‌اند، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران قابل انکار نیست.

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل انکار نیست

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حامد شاه‌بیکی، امام جمعه خوسف، روز گذشته، 23 دی در همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ویژه فعالان مساجد شهرستان خوسف اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال، خدمات بسیاری در کشور و منطقه داشته است و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت ایران قابل انکار نیست.
وی افزود: دشمنان انقلاب و در راس آن‌ها آمریکا به هیچ کدام از اهداف و منافع خود نرسیده و در منطقه شکست خورده‌اند.
امام جمعه خوسف با بیان اینکه اهداف تمام برنامه‌های دشمنان در این ۴۰ سال براندازی نظام و شکست جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: امروز نظام لیبرالیسم غرب به بن بست رسیده و ملت ایران در همه صحنه‌ها، پای انقلاب اسلامی ایستاده است و همچنان نیز از آرمان‌های امام(ره) و رهبری دفاع می‌کند.
حجت‌الاسلام روح‌الله نوری، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌جنوبی نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی امید را در دل‌ها زنده کرده است و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود.
انتهای پیام

captcha