برگزاری ۵ محفل قرآنی در دیار سربداران
کد خبر: 3781109
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

برگزاری ۵ محفل قرآنی در دیار سربداران

گروه شهرستان‌ها - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دهه فجر برگزاری محافل انس با قرآن است، گفت: در این ایام پنج محفل قرآنی در شهرستان‌های سبزوار، داورزن، خوشاب و شهر ششتمد و روداب برگزار می‌شود.

برگزاری پنج محفل قرآنی در دیار سربدارانحجت‌الاسلام سیدجواد سجادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه روزهای آخر دهه فجر سال جاری با دهه فاطمیه تداخل دارد، گفت: در ایام دهه فجر پنج محفل انس با قرآن در شهرستان‌های سبزوار، داورزن، خوشاب وشهر ششتمد و روداب برگزار می‌شود.

برگزاری همایش طلایه داران بصیرت
وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های 40 سالگی انقلاب بصیرت افزایی و معرفی خدمات انقلاب به مردم است، افزود: دوم بهمن همایش طلایه داران بصیرت با حضور روحانیون پنج شهرستان سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای و داورزن با موضوع بصیرت افزایی و معرفی اهداف و برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار تصریح کرد: آماده‌سازی مساجد سطح روستا و شهر برای پذیرایی از مردم در جشن‌های دهه فجر و 40 سالگی انقلاب از دیگر اهداف دهه فجر در سال جاری است.
وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس سبزوار افزود: برگزاری مسابقات حفظ قرآن از جزء 30 در مدارس شهرستان‌ها و روستای شم‌آباد، روستای نمونه ایثار در کشور از دیگر برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر در سال 97 است.

انتهای پیام

captcha