بخاری‌های نفتی از مدارس خراسان‌شمالی جمع‌آوری شود
کد خبر: 3781144
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
استاندار بار دیگر بر ضرب‌الاجل خود تأکید کرد؛

بخاری‌های نفتی از مدارس خراسان‌شمالی جمع‌آوری شود

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران متولی تأکید کرد: تا دهم بهمن‌ماه امسال باید همه بخاری‌های نفتی از کلاس‌ها برچیده و همه روستاهای باقیمانده استان نیز تا پایان سال برق‌رسانی شود.

بخاری‌های نفتی از مدارس خراسان‌شمالی حذف شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز، 24 دی‌ماه در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران اظهار کرد: تا ۱۰ بهمن کار باید جمع شده باشد؛ این تاریخ تغییر نمی کند و تا آن روز نباید بخاری نفتی در مدارس استان داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار، عنوان کرد: حتی یک لحظه به ذهن کسی خطور نکند که ۹ بهمن کار تمام نمی‌شود و البته این کارها باید درست و به طریق استاندارد انجام شود.
شجاعی با بیان این که به مدارس شامل کانکس های متحرک، اسپلیت داده می‌شود، گفت: شرکت‌های برق و گاز استان، اکیپ‌های عملیاتی را چند برابر کنند و از پیمانکاران مجرب برای تسریع در کار استفاده کنند و هیچ عذری پذیرفتنی نیست.
استاندار افزود: شهرستان رازوجرگلان در این طرح به طور ویژه دیده شود و اداره کل نوسازی مدارس برنامه زمان بندی به تفکیک شهرستانی ارائه کند و هر ۴۸ ساعت پیشرفت کار به دفتر من گزارش شود.
انتهای پیام

captcha