استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس سیستان‌وبلوچستان تا سال ۹۹
کد خبر: 3781150
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس سیستان‌وبلوچستان تا سال ۹۹

گروه اجتماعی - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از دی‌ماه امسال آغاز شده و طبق برنامه، امیدواریم تا سال ۹۹ همه مدارس استان به وسایل گرمایشی استاندارد مجهز شوند.

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس سیستان‌وبلوچستان تا سال 99

علیرضا راشکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از دی‌ماه امسال آغاز شده و طبق برنامه، امیدواریم تا سال 99 همه مدارس استان به وسایل گرمایشی استاندارد مجهز شوند.
وی با بیان اینکه کار بررسی سیستم گرمایشی مدارس از سال 92 آغاز شد، اظهار کرد: در این بررسی‌ها، دو هزار و 339 کلاس درس استاندارد و هشت هزار و 680 کلاس درس غیراستاندارد نیز شناسایی شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: برای رفع این مشکل حدود 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است با همکاری آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و استانداری انجام گیرد.
راشکی با اشاره به اینکه زاهدان با یک‌هزار و 897 و زابل با یک‌هزار و 313 کلاس درس، بیشتر آمار کلاس غیراستاندارد را دارند، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی مدارس یک و دو کلاسه به بخاری‌های تابشی، مدارس سه تا شش کلاسه به پکیج و مدارس بالای شش کلاسه به سیستم حرارت مرکزی مجهز می‌شوند.

انتهای پیام

captcha