تربیت بدنی در کنار تربیت روحی؛ راهبرد مؤسسه قرآنی «حاملان نور ولایت» فرخشهر
کد خبر: 3781166
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

تربیت بدنی در کنار تربیت روحی؛ راهبرد مؤسسه قرآنی «حاملان نور ولایت» فرخشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی حاملان نور ولایت فرخشهر‌ چهارمحال و بختیاری گفت: در کنار خدمات آموزشی قرآنی و فعالیت‌های مذهبی، قرآن‌آموزان این مؤسسه با تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز و والیبال، به فعالیت‌های ورزشی مستمر در فضایی با نشاط و پویا مشغول هستند.

تربیت بدنی در کنار تربیت روحی، راهبرد مؤسسه قرآنی «حاملان نور ولایت» فرخشهر

رحمت‌الله سمیع، مدیر مؤسسه قرآنی حاملان نور ولایت فرخشهر چهارمحال و بختیاری‌ در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با تشریح فعالیت‌های این مؤسسه اظهار کرد: این مؤسسه در سال 91، با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، تفسیر و مسائل سیاسی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه در سال‌های نخست فعالیت این مؤسسه، آموزش مفاهیم قرآن نیز به علاقه‌مندان ارائه می‌شد، اضافه کرد: به دلیل کمبود بودجه برگزاری این کلاس‌ها در حال حاضر مقدور نیست.
سمیع با تأکید بر این‌که خدمات مؤسسه فقط برای آقایان ارائه می‌شود، تصریح کرد: سالانه بیش از 300 قرآن‌آموز در ساختمان بسیج پایگاه مقاومت سیدالشهدا‌(ع) تحت آموزش‌های قرآنی 10 مربی قرار می‌گیرند و هزینه‌های مؤسسه نیز از محل کمک خیران و خانواده‌‎ها و همچنین مساعدت‌های اندکی که در بازدیدهای کارشناسان نهادهای قرآنی تخصیص می‌یابد، تأمین می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی حاملان نور ولایت فرخشهر در تشریح فعالیت‌های دیگر این مؤسسه، گفت: تشکیل گروه سرود مؤسسه و نیز هیئت مذهبی که در مناسبت‌های مختلف مذهبی به اجرای برنامه در سالن بزرگ بسیج می‌پردازند، از عمده فعالیت‌های این مؤسسه است.
سمیع با اشاره به سلامت بدن در کنار اهمیت سلامت روحی به‌ویژه برای جوانان، افزود: در کنار آموزش قرآن و فعالیت‌های مذهبی، قرآن‌آموزان این مؤسسه با تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز و والیبال، به فعالیت‌های ورزشی مستمر در فضایی با نشاط و پویا مشغولند.
وی در پایان با اشاره به مبحث «بودجه» به عنوان مهم‌ترین دغدغه فعالان عرصه قرآنی، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد توجه بیش از پیش عوامل امر به این مهم باشیم.
یادآور می‌شود: مؤسسه قرآنی حاملان نور ولایت فرخشهر، چهارمحال و بختیاری، در بلوار 22 بهمن، چهار راه بسیج، بسیج پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع) فرخشهر، پذیرای قرآن‌آموزان و علاقمندان است.
انتهای پیام

captcha