اردوی جهادی روحانیان در شمال سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3781192
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

اردوی جهادی روحانیان در شمال سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - مسئول گروه جهادی یاوران مهدی (عج) هیرمند گفت: ۳۵ نفر از روحانیان بسیجی استان در قالب اردوی جهادی و به‌منظور محرومیت‌زدایی عازم روستا‌های محروم منطقه سیستان در شمال استان شدند.

اردوی جهادی روحانیان در شمال سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام محمدرضا محمودی، مسئول گروه جهادی یاوران مهدی(عج) هیرمند در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: 35 نفر از روحانیان بسیجی استان امروز، در قالب اردوی جهادی و به‌منظور محرومیت‌زدایی عازم روستاهای محروم منطقه سیستان در شمال استان شدند.
وی با بیان اینکه این اردوی جهادی به‌مدت سه روز به‌طول می‌انجامد، افزود: روحانیان اعزامی عموماً از میان مربیان طرح صالحین بوده که به‌صورت داوطلبانه به منطقه اعزام شدند تا در امر ساخت و مرمت خانه‌ها مشارکت کنند.
مسئول گروه جهادی یاوران مهدی(عج) هیرمند بیان کرد: همچنین قرار است چهار سرویس بهداشتی و حمام با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال جهت محرومیت‌زدایی، برای افراد کم درآمد و بی بضاعت به‌همت روحانیان جهادگر در شهر دوست محمد زابل ساخته شود.
محمودی اظهار کرد: روحانیان همان‌گونه که در دوران جنگ تحمیلی، لباس رزم به تن کرده و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند، امروز نیز هر زمان که نیاز باشد، لباس کار به تن می‌کنند تا غبار محرومیت را از چهره مردم استان بزدایند.

انتهای پیام

captcha