خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد شد
کد خبر: 3781212
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
با حکم طهرانچی؛

خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد شد

گروه دانشگاه ــ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحول در علوم انسانی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

حجت‌الاسلام خسروپناه، پژوهشگر و مدرس فلسفه و حکمت، در حال حاضر رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران و دبیر و نایب رئیس هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره است که عضویت در شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ریاست کمیسیون تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و ریاست کارگروه علوم انسانی اسلام شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش را در کارنامه اجرایی خود دارد.

خسروپناه که بیش از صد پایان‌نامه کارشناسی ارشد و ۳۰ رساله دکتری حوزه و دانشگاه را راهنمایی و مشاوره و داوری کرده، پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله قائم‌مقام مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه قم، قائم مقام معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون پژوهشکده حکمت و دین‎پژوهی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام
captcha