همایش «چندجانبه‌گرایی در سیاست خارجی ایران؛ ظرفیت‌ها و راهبردها» برگزار می‌شود
کد خبر: 3781233
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
پنجم اسفندماه؛

همایش «چندجانبه‌گرایی در سیاست خارجی ایران؛ ظرفیت‌ها و راهبردها» برگزار می‌شود

گروه سیاسی ــ همایش «چندجانبه‌گرایی در سیاست خارجی ایران؛ ظرفیت‌ها و راهبردها» پنجم اسفندماه، با سخنرانی محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این همایش با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جهان، دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و مؤسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. 

همایش «چندجانبه‌گرایی در سیاست خارجی ایران؛ ظرفیت‌ها و راهبردها» برگزار می‌شود

سخنران کلیدی این همایش، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه است و تا 28 دی‌ماه برای ارسال چکیده مقالات و تا 30 بهمن‌ماه برای ارسال اصل مقالات، فرصت وجود دارد.

از جمله محورهای این کنفرانس شامل‌ «رهیافت‌های نظری و عملی به چندجانبه‌گرایی»، «چندجانبه‌گرایی در دولت دوازدهم»، «سیاست خارجی و چندجانبه‌گرایی»، «دیپلماسی و چندجانبه‌گرایی»، «جهانی شدن و چندجانبه‌گرایی»، «تروریسم و چندجانبه‌گرایی»، «چندجانبه‌گرایی در تجارت خارجی»، «مهاجرت و چندجانبه‌گرایی»، «رویکرد رسانه‌ای و چندجانبه‌گرایی»، «ساختار دولت و چندجانبه‌گرایی»، «کارگزاران سیاست خارجی»، «جایگاه حوزه‌های منطقه‌ای در سیاست خارجی»، «نگاه به شرق»، «نگاه به غرب»، «نگاه به آفریقا»، «نگاه به آمریکای لاتین»، «سازمان‌های منطقه‌ای»، «سازمان‌های فرامنطقه‌ای»، «سازمان‌های غیردولتی» و «سازمان‌های تخصصی» است.

این همایش در تاریخ پنجم اسفندماه در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان پانزدهم برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88015071 تماس برقرار کنید.

انتهای پیام

captcha