راه‌اندازی کانال آموزشی قرآن در شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 3781236
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
به همت دارالقرآن خانه کارگر انجام شد؛

راه‌اندازی کانال آموزشی قرآن در شبکه‌های اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دارالقرآن خانه کارگر با هدف توسعه فعالیت‌ها و آموزش‌های رایگان قرآن و بهره‌گیری از سیستم شبکه‌های اجتماعی اقدام به راه‌اندازی کانال‌های آموزشی قرآن کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر کشور، محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی این دارالقرآن گفت: دارالقرآن خانه کارگر با هدف توسعه فعالیت‌ها و آموزش‌های رایگان قرآن و بهره‌گیری از سیستم شبکه‌های اجتماعی اقدام به راه‌اندازی کانال‌های آموزشی قرآن کرده است.
وی ادامه داد: این کانال‌ها در شبکه‌های مختلف اجتماعی پرکاربرد برای سهولت در امر یادگیری قرآن برای مخاطبان این شبکه‌ها ایجاد شده است و به گونه‌ای طراحی شده تا یک کاربر هنگام حضور در این کانال‌ها، یک کلاس آموزشی به صورت مجازی در ذهن خود تداعی کند. برای مثال ربات‌های مختلفی نظیر ربات حضور و غیاب، آزمون‌گیر، نظرسنجی، ارسال فایل و ... طراحی شده است و مخاطبان ضمن بهره‌مندی از محتوای آموزشی با مشاهده ربات‌ها به صورت مجازی در کلاس حضور خواهد داشت.
محسنی‌کبیر اظهار کرد: در حال حاضر این آموزش‌ها به صورت سوره‌ای و با محتوای آن به شکل موبایلی طراحی شده است که همه کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با مراجعه به آن در هر ساعت از شبانه‌روز تحت این آموزش‌ها قرار گیرند.
وی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانندعدد 2 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند.
انتهای پیام

captcha