برگزاری جشنواره «موسیقی فجر» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3781248
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

برگزاری جشنواره «موسیقی فجر» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره موسیقی فجر به جزء ایام فاطمیه در استان برگزار شده و در این جشنواره دستاوردهای موسیقی کشور و استان اجرا می‌شود.

برگزاری جشنواره «موسیقی فجر» در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 دی‌ماه در نشست خبری، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ استانی کتاب با پوشش ۲۲۰ ناشر یک رویداد بسیار مهم محسوب می‌شود و همکاری همه دستگاه‌ها در این حوزه ضروری است.
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه دائمی شهر یاسوج، افزود: تخفیف ۳۰ درصدی با پوشش خرید بن از نمایشگاه عملیاتی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال برای سال دوم در کنار این نمایشگاه برپا می‌شود و همچنین در این نمایشگاه تعدادی غرفه به مطبوعات اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم رسانه‌های استان از این فرصت استفاده کنند.
دهبانی‌پور ابراز کرد: در افتتاحیه فیلم فجر از کسانی که در چند سال اخیر ارزش‌ها، جنگ و انقلاب را از منظر نمایش، فیلم، در قالب شعر و کتاب حوزه دفاع مقدس انعکاس داده و همچنین از خانواده‌های هنرمندان شهید و متوفی و سرداران جنگ در برنامه‌ای با موضوع انقلاب به روایت هنر تجلیل می‌شود.
وی افزود: جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه در کشور برگزار می‌شود که در استان ما نیز به سیاق گذشته برگزار شده و با دو سینمای استان قرارداد می‌بندیم که بین 11 تا 14 فیلم از فیلم‌های برگزیده جشنواره همزمان در استان ما هم اکران شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره موسیقی فجر از دیگر برنامه‌هایی است که به جز در ایام فاطمیه، در استان برگزار شده و در این جشنواره دستاوردهای موسیقی کشور و استان اجرا می‌شود.
دهبانی‌پور از برگزاری دوسالانه کتاب و انتخاب کتاب برتر استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه تاکنون 150 عنوان کتاب به دبیرخانه رسیده و فردا آخرین مهلت ارسال آثار است.
انتهای پیام

captcha