هزینه‌ سازش با دشمنان انقلاب برای همگان تبیین شود
کد خبر: 3781254
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

هزینه‌ سازش با دشمنان انقلاب برای همگان تبیین شود

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزینه‌های سازش با دشمنان انقلاب باید برای همگان تبیین شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیداتی که دشمنان داخلی و خارجی دارند، در اوج قدرت است.

هزینه‌ سازش با دشمنان انقلاب برای همگان تبیین شودبه گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبویان، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز، 24 دی‌ماه در اجتماع ائمه جمعه و جماعات استان چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: آمریکا کشور ایران را به چهار دلیل فعالیت‌های هسته‌ای، برنامه‌های موشکی، عدم رعایت حقوق بشر و دفاع از تروریست تحریم کرده است.
وی با اشاره به اینکه با امضای برجام تنها حدود 12 درصد از کل تحریم‌ها برداشته شد، افزود: آمریکایی‌ها پس از امضای برجام حتی حاضر نشدند با وجود کاهش 90 درصدی فعالیت‌های هسته‌ای در کشور، همه تحریم‌هایی را که به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای وضع کرده بودند، بردارند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در برجام متعهد شد که تنها تحریم‌های هسته‌ای را بردارد اما حتی به آن هم وفا نکرد، اظهار کرد: دولتمردان بارها گفته‌اند که در برجام واژه‌های نظامی و تعلیق تحریم‌ها وجود ندارد در حالی که این کلمات بارها به وضوح در برجام آمده‌اند.
معاون امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هفت کشور قدرتمند جهان شرط ارتباط مالی سایر کشورها با خود را عضویت در FATF می‌دانند، تصریح کرد: ناظرین مالی FATF اسرائیل و عربستان‌اند که دشمنان درجه یک کشورمان هستند و در غالب FATF تمام تراکنش‌های مالی را رصد می‌کنند.
نبویان ادامه داد: قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم که بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگی کشورمان تنظیم شده بود اسفندماه 94 در مجلس تصویب شد و رئیس جمهور این قانون را برای وزرای دادگستری و اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد ولی FATF یک برنامه برای جاسوسی و فشار به کشور است.
وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش بارها از نیروهای انقلاب و حزب‌الله شکست خورده‌اند و همه این پیروزی‌ها به دلیل تدابیر رهبر فرزانه انقلاب است، تصریح کرد: حدود 20 سال است که آمریکا در تمام نبردها از رهبر معظم انقلاب و نیروهایش شکست خورده است.
نبویان با اشاره به اینکه هزینه‌های سازش با دشمنان انقلاب باید برای همگان تبیین شود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیداتی که دشمنان داخلی و خارجی می‌کنند در اوج قدرت است.
انتهای پیام

captcha