نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد شهید
کد خبر: 3781258
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد شهید

گروه اجتماعی ـ نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای همکاری دوجانبه برگزار شد.

نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد شهیدبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد قائم کاظمی‌بیدک، سرپرست جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 24 دی‌ماه در نشست مشترک با بنیاد شهید استان، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شاهد و ایثارگر وظیفه همه ماست.
وی افزود: هم‌اکنون 46 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی مشغول به تحصیل هستند که سعی کرده ایم فضای مناسبی برای همه دانشجویان به خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر فراهم کنیم.
سرپرست جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حوزه فرهنگی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی را داریم که فعالیت می‌کنند، همچنین مرکز گیاهان دارویی، مرکز طراحی و احیاء دست بافت‌های استان، دو مرکز آموزش کوتاه مدت در یاسوج و دهدشت درحال فعالیت هستند.
کاظمی‌بیدک خاطرنشان کرد: مرکز آموزش و پژوهش با محوریت نفت و گاز در آینده نزدیک در گچساران ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: این واحد هم اکنون در سطح استان حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی دارد که در تلاش هستیم این مشکل را حل کنیم. حدود 102 مییلون تومان بایت شهریه دانشجویان شاهد و ایثار گر مشغول در مرکز علمی و کاربردی واحد طلب داریم که امیدواریم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
سرپرست جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جهاددانشگاهی استان آماده همکاری در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با بنیاد شهید استان است.
همچنین احمد بهرامی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: سرجمع یک میلیارد تومان بابت شهریه دانشجویان شاهد و ایثار گر به دانشگاه‌های استان بدهکار هستیم.
وی افزود: بیش از 3هزارو 700 دانشجو شاهد و ایثارگر در 27مرکز دانشگاهی و آموزش عالی استان و در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 100درصد شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر بالای 25 درصد را پرداخت می کنیم و 30 درصد شهریه دانشجویان ایثارگر زیر 25 درصد نیز پرداخت می‌شود.
انتهای پیام

captcha