امنیت استان فارس مطلوب است
کد خبر: 3781260
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

امنیت استان فارس مطلوب است

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس گفت: علی‌رغم پهناور بودن استان و گستردگی مأموریت‌های پلیس، امنیت استان فارس خوب و مطلوب است.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 24 دی‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی این استان با اشاره به وضعیت امنیت فارس تأكید كرد كه علی‌رغم پهناور بودن استان و گستردگی مأموریت‌های پلیس، امنیت استان فارس خوب و مطلوب است.
وی گفت: تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی اگر چه ممكن است در بعضی از مواقع دیده نشود، ولی اگر ناامنی در جامعه به وجود آید، در آن زمان تلاش‌های پلیس بیشتر دیده خواهد شد.
رحیمی با بیان اینكه اقدامات و تلاش های نیروی انتظامی استان فارس مطلوب و ستودنی است، گفت: انتظار این است كه همانند سال‌های گذشته در ایام نوروز، امسال نیز شاهد اقدامات موثر پلیس در سطح استان فارس و به ویژه شهر شیراز باشیم.
استاندار فارس با اشاره به اینكه دستگاه قضایی و پلیس در استان نهایت تلاش خود را برای برقراری امنیت انجام می‌دهند، افزود: این دو دستگاه ارتباط و تعامل نزدیك و بسیار خوبی با هم دارند كه نتیجه این تعامل مثبت، ایجاد امنیت برای جامعه خواهد بود.
رحیمی بیان كرد: كاركنان نیروی انتظامی با توجه به شأن و جایگاه خود و تلاش‌های صادقانه‌ای كه در راستای تأمین امنیت انجام می‌دهند، باید با كمترین مشكلات سازمانی و شخصی روبه‌رو باشند.
وی ضمن تقدیر و تشكر از اقدامات پلیس استان و با اعلام آمادگی كامل استانداری برای تعامل و همكاری با مجموعه نیروی انتظامی، گفت: پلیس با هر گونه تعرض و ناامنی در جامعه برخورد می‌كند و اجازه بروز هیچ‌گونه ناامنی را به هیچ كسی نخواهد داد.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار گزارشی مشروح از اقدامات و عملكرد پلیس استان ارائه داد و گفت: با وجود همه مشكلات، امنیت در استان فارس سیر صعودی دارد و وضعیت امنیت در حوزه‌های مختلف خوب است.
انتهای پیام

captcha