برگزاری 40 گفتمان انقلابی در مدارس ملایر
کد خبر: 3781282
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

برگزاری 40 گفتمان انقلابی در مدارس ملایر

گروه فرهنگی - امام جمعه ملایر از برگزاری 40 گفتمان انقلابی و دینی در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با محوریت تشکل‌های دانش‌آموزی قرار داده، زیرا هدف اصلی غرب انحراف همین دانش‌آموزان است.

برگزاری 40 گفتمان انقلابی در مدارس ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر دوشنبه 24 دی ماه در جلسه مدیران و روحانیون مدارس «طرح امین»، افزود: طرح امین جایگاه رفیعی دارد گرچه حلقه مفقوده ای بود که هم اکنون بوجود آمده است پس می طلبد که همگی کمک کنیم که این طرح با موفقیت اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای خوب این طرح، توسط نیروهای دینی و انقلابی، خروجی این طرح شهید شهریاری ها و حججی ها خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با تشکر از تعامل خوب حوزه علمیه، زحمات روحانیون و مدیران مدارس، گفت: برای رسیدن به اهداف تعریف شده در سند تحول آموزش و پرورش باید همه دستگاه و نهادها کمک کنند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
هادی سلگی با اعلام اجرایی شدن «طرح امین» در 13 مدرسه ملایر، تصریح کرد: یکی از جنبه های تعریف شده در سند تحول بنیادین، جنبه اعتقادی و دینی دانش آموزان است که این کار در تخصص روحانیون است و با اجرای این طرح، مدارس از ظرفیت حوزه های علیمه بهره لازم را می برند.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح کمک به آموزش مسائل دینی، اعتقادی، تربیتی و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی دانش آموزان است، یادآورشد: تربیت تنها به مدرسه و دانش آموزان بستگی ندارد بلکه علاوه بر محیط خانواده رکن اصلی تربیت محسوب می شود که در این طرح خانواده های دانش آموزان نیز باید آموزش های لازم را ببینند.
مدیر آموزش و پرورش ملایر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چهلمین فجر انقلاب اسلامی فجر فاطمی است که برنامه های آموزش و پرورش با محوریت تشکل های دانش آموزی برگزار می شود.
سلگی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با محوریت تشکل های دانش آموزی قرار داده زیرا هدف اصلی غرب انحراف همین دانش آموزان است.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان درصدد هستند با استفاده از فضای مجازی امید را از نسل جوان ما بگیرند، ادامه داد: دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و قسمت های مختلف در ایام دهه فجر به اطلاع دانش آموزان و خانوادهای آنها رسانده می شود.
مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اهمیت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: برگزاری 40 گفتمان انقلابی و دینی، مسابقات ورزشی بین فرهنگیان و دانش آموزان، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ انقلاب، عطر افشانی قبور شهدا، مسابقه مقاله نویسی با عنوان نگاه به امام و زندگی امام، برگزاری مسابقات نقاشی، تئاتر و سرود، پخش فیلم های مستند پیرامون پیروزی انفلاب، یادواره شهدای دانش آموزی، همایش بصیرت افزایی، شرکت در نماز جمعه ، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ملایر و حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه از اهم برنامه های فجر فاطمی امسال است.
انتهای پیام

captcha