بصیرت باید در تمامی ابعاد زندگی وجود داشته باشد
کد خبر: 3781298
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

بصیرت باید در تمامی ابعاد زندگی وجود داشته باشد

گروه اجتماعی ـ فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز تأكید كرد كه بصیرت باید در تمامی ابعاد علمی، دینی، سیاسی و اجتماعی زندگی وجود داشته باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تیپ 55 هوابرد شیراز، دویست و شصت و یكمین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های كاركنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت و تحكیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها با حضور خانواده‌های كاركنان تیپ 55 هوابرد به پایان رسید.
در این دوره چهار روزه كه در تالار پرستوی تیپ و با حضور 385 نفر از كاركنان، خانواده‌ها و فرزندان این یگان برگزار شد، آسیب‌های فضای مجازی، شیوه همسرداری، تعلیم و تربیت فرزندان و مدیریت انگیزش در ارتباطات بین فردی خانواده‌ها توسط اساتید مجرب و مدعو تدریس شد.
امیر سرتیپ 2 بهمن زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز در این مراسم با بیان اینكه بصیرت باید در تمامی ابعاد علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی زندگی وجود داشته باشد، افزود: در طول تاریخ عدم بصیرت و آگاهی باعث گمراهی و انحرافات زیادی شده است.
وی ضمن تقدیر از سازمان عقیدتی سیاسی آجا جهت برگزاری این دوره اظهار امیدواری كرد خانواده‌های شركت‌كننده بتوانند از این دوره‌ها حداكثر بهره و استفاده را ببرند.
حجت‌الاسلام برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد نیز در این مراسم به ارائه گزارش روند اجرایی این دوره پرداخت و سپس حجت‌الاسلام رضایی، ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه كاركنان و خانواده‌های آنان از تأكیدات ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است و این دوره‌ها با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری روح همه كارها معنویت و بصیرت دینی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی است و با توجه به اینكه خانواده به عنوان ركن اساسی و تاثیرگذار در تعالی جامعه است، باید چنین دوره‌هایی برگزار شود.
رضایی بیان كرد: برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحكام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.
انتهای پیام

captcha