انتشار خبرنامه علمی «نگرش» ویژه کتابداران شهرداری
کد خبر: 3781305
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

انتشار خبرنامه علمی «نگرش» ویژه کتابداران شهرداری

گروه اجتماعی - خبرنامه علمی مدیریت اطلاعات و دانش‌شناسی با عنوان «نگرش» از سوی امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر می‌شود.

انتشار خبرنامه علمی «نگرش» ویژه کتابداران شهرداری

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، رئیس امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: رشته کتابداری به عنوان یکی از حوزه‌های زیرمجموعه مدیریت اطلاعات و دانش شناسی محسوب شده و نیازمند به روز رسانی دانش و اطلاعات کتابداران و فعالان این حوزه است.
طیبه فاطمی اضافه کرد: اداره امور کتابخانه ها نیز با هدف دسترسی به آخرین دانش و اطلاعات تخصصی حوزه کتابداری و فناوری های روز دنیا، کتابخانه‌های بزرگ در سطح جهان، جشنواره ایده آفرینی کتابخانه ای و همچنین ارتقای سطح علمی، دانش و سواد اطلاعاتی کتابداران فعال در کتابخانه های زیرمجموعه شهرداری اصفهان به انتشار خبرنامه الکترونیکی «نگرش» اقدام کرده است.
او با بیان اینکه تاکنون سه شماره از این نشریه منتشر شده و در اختیار کتابداران شهرداری اصفهان قرار گرفته است، گفت: آخرین اطلاعات درباره پروژه‌ها، خدمات فنی و کتابخانه ای و مهارت‌های افزایش دانش سواد اطلاعاتی و مبانی دانش از دیگر مطالبی است که در اختیار کتابداران و مشتاقان این حوزه قرار می‌گیرد.
او تصریح کرد: شماره دوم این نشریه الکترونیکی به وفات استاد مرتضی تیموری، استاد پیشکسوت و از مدیران ارشد و شاخص حوزه علم کتابداری اختصاص یافت.
رئیس امور کتابخانه ها با بیان اینکه محتوای این نشریه ازسوی کتابداران فعال و شاخص اصفهان تامین می‌شود، اظهار کرد: کلیه کتابداران فعال در کتابخانه‌های شهرداری اصفهان و سایر کتابخانه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره 32239934 و یا کانال تلگرامی @cle_ir نسبت به ارسال مطلب برای انتشار در نشریه اقدام کنند.
او خاطرنشان کرد: کتابداران کتابخانه های شهرداری اصفهان، متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی کتابخانه دیجیتال کتابخانه مرکزی در زمینه ارائه، جمع آوری و پردازش اطلاعات این نشریه سهیم هستند.
انتهای پیام

captcha