دشمن با تبلیغات گسترده سعی در تخریب دستاوردهای انقلاب دارد
کد خبر: 3781306
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

دشمن با تبلیغات گسترده سعی در تخریب دستاوردهای انقلاب دارد

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما گفت: دشمنان ما امروز با تبلیغات گسترده خود سعی دارند دستاوردهای این دوران را در ذهن مردم از بین ببرند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 24 دی در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکا و دیگر مستکبران جهانی مزاحمت‌های فراوانی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های گسترده، جنگ‌های نرم و تبلیغاتی را علیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌اند، گفت: هیچ یک از موانع یاد شده نتوانست مانع پیشرفت و حرکت نظام شود.
وی افزود: امروز ایران اسلامی توانسته در علوم روز دنیا به استقلال و بومی‌سازی برسد و این موضوع علت اصلی خشم آمریکا از ما است.
آیت‌الله علما تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما این است که به نسل جوان نشان دهیم که ایران کجا بوده و امروز به کجا رسیده چرا که دشمنان ما امروز با تبلیغات گسترده خود سعی دارند دستاوردهای این دوران را در ذهن مردم از بین برده و دوران سیاه قبل از انقلاب را به زیبایی نمایش دهند.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: در زمان پهلوی و قاجار مناطق وسیعی از ایران جدا شدند اما در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمانی که انقلاب ما نوپا بود و دست خالی بودیم با جنگی که تمام قدرت‌های بزرگ دنیا دشمن ما بودند، ذره‌ای از خاک ایران عزیز را تسلیم نکردیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا و متحدانش از هر تلاشی برای فروپاشی و متوقف کردن نظام دریغ نکرده‌اند، جشن چهل سالگی انقلاب ایران به دنیا می‌گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
انتهای پیام

captcha