کارگاه طراحی پوستر «فجر و امید به آینده» در رشت برپا می‌شود
کد خبر: 3781456
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

کارگاه طراحی پوستر «فجر و امید به آینده» در رشت برپا می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: کارگاه طراحی پوستر انقلاب، یکی از بخش‌های جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در استان با هدف تولید ۴۰ پوستر با موضوع «فجر و امید به آینده» در رشت برپا می‌شود.

کارگاه طراحی پوستر «فجر و امید به آینده» در رشت برگزار می‌شود

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری «جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی» در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره با هدف بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت و انتقال فرهنگ انقلابی به نسل حاضر از آذرماه امسال با رونمایی از پوستر جشنواره در بیت جانباز شهید حضرت آیت‌الله احسانبخش، نماینده فقید ولی ‌فقیه در گیلان و امام ‌جمعه رشت آغاز به کار کرده است و تا اواخر بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در بخش های مختلف قرآنی، موسیقی، فیلم، نماهنگ، عکس، شعر، پوستر، شب های خاطره، تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب و بخش شهرستانی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی گیلان با بیان اینکه کارگاه طراحی پوستر انقلاب یکی از بخش های جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در استان است، تصریح کرد: این کارگاه با هدف تولید 40 پوستر با موضوع «فجر و امید به آینده» صبح روزهای 26، 27 و 28 دی‌ماه جاری با حضور جمعی از هنرمندان گرافیست استان زیر نظر «هدایت علیپور» و «مرتضی(مهیار) بیجاری» در سالن کنفرانس بنیاد شهید و امور ایثارگران واقع در رشت، شهرک گلسار، خیابان 95، مجتمع ایثار برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با تقدیر از معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به پاس همکاری در برگزاری کارگاه طراحی پوستر انقلاب، یادآور شد: شرکت در این کارگاه رایگان است و به تمامی هنرمندان شرکت‌کننده، علاوه بر اعطای گواهی شرکت در کارگاه، حق اکران بابت نمایش آثارشان در سطح شهر پرداخت خواهد شد؛ همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09119296089 تماس حاصل کنند.

فاضلی خاطرنشان کرد: مراسم بازدیدی نیز با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه استان از کارگاه طراحی پوستر «فجر و امید به آینده» برای ساعت 9:30 صبح پنجشنبه، 27 دی ماه تدارک دیده شده است.

captcha