‌مهلت ثبت‌نام مسابقات ‌«مدهامتان» در فارس تمدید شد
کد خبر: 3781460
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
تا پایان دی‌ماه؛

‌مهلت ثبت‌نام مسابقات ‌«مدهامتان» در فارس تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» تا پایان دی‌ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در این استان خبر داد و گفت: به‌دلیل استقبال اهالی مساجد از این مسابقات این مهلت تا پایان دی‌ماه جاری تمدید شده است.
وی با یادآوری اینكه پیش از این 30 آذرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شده بود، گفت: مرحله استانی این مسابقات در بهمن‌ماه امسال در استان فارس برگزار خواهد شد.
امیدی با بیان اینكه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و دو رده سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار می‌شوند، به رشته‌های این مسابقات اشاره كرد و گفت: در رده سنی 7 تا 16 سال در بخش بانوان این مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ جزء 30، نقاشی آیات و قرائت نماز و در بخش آقایان دو رشته اذان و قرائت تقلیدی به این رشته‌ها اضافه می‌شود.
مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس ادامه داد:‌ در رده سنی 16 تا 30 سال نیز این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ كل برگزار خواهند شد.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت اطلاع‌رسانی این مسابقات به نشانی www.modhammatan.com مراجعه و یا به صورت حضوری به دبیرخانه كانون مساجد استان مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha