الگوگیری از سلبریتی‌ها، بدون پشتوانه علمی و معرفتی است
کد خبر: 3781464
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

الگوگیری از سلبریتی‌ها، بدون پشتوانه علمی و معرفتی است

گروه فرهنگی - دبیر پویش سراسری کتاب قهرمان گفت: امروزه سلبریتی‌ها که جوانان ما از آنان الگو می‌گیرند، بدون پشتوانه علمی و معرفتی هستند، ولی ما قهرمانان واقعی داریم که جان خود را فدا کرده‌اند و این امر مهم الگوگیری، سرنوشت الگوهای آینده کشور را تعیین می‌کنند.

الگوگیری از سلبریتی‌ها، بدون پشتوانه علمی و معرفتی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدسجاد موسوی، دبیر پویش سراسری کتاب قهرمان صبح امروز، 25 دی‌ماه‌ در مراسم رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام، خاطرات آزاده 13 ساله جنگ تحمیلی، اظهار کرد: پویش‌های کتابخوانی انقلاب، تجربه موفقی بودند که نشان داد اگر اتفاقی این چنین برای کتاب‌های جبهه انقلاب رخ دهد، به کتاب‌های برتر سال‌های متمادی نشر انقلاب اسلامی تبدیل خواهند شد.
وی افزود: اگر کتاب ممتاز و مطلوبی که تولید می‌شود، با تبلیغ و جذابیت برای مردم همراه باشد و با ادبیات زیبا و هنرهای رسانه‌ای معرفی شود، قطعاً مردم از آن کتاب استقبال خواهند کرد.
موسوی با اشاره به اینکه هر جا تبلیغ، ترویج و توزیع باهم گره خورده، کتاب توانسته به تیراژهای بالایی برسد، بیان کرد: آغاز این پویش، تجربه‌ای است که جبهه فرهنگی انقلاب آن را آزمایش کرده و هماهنگی برای رسیدن به هدفی مشترک بوده تا بتوانیم به عملیات مشترک در آینده برسیم و این امر مهجوریت و مظلومیت کتاب‌های انقلابی را برطرف می‌کند.
وی تصریح کرد: امروزه سلبریتی‌ها که جوانان ما از آنان الگو می‌گیرند، بدون پشتوانه علمی و معرفتی هستند، ولی ما قهرمانان واقعی داریم که جان خود را فدا کرده‌اند و این امر مهم الگوگیری، سرنوشت الگوهای آینده کشور را تعیین می‌کنند و شخصیتی که می‌تواند سبک و زندگی جوانان و خانواده‌ها را تأثیر دهد، بسیار مهم است.
دبیر پویش سراسری کتاب قهرمان در پایان تأکید کرد: پویش کتابخوانی که آغاز شده تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت و خوشبختانه تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده و امید است این حرکت ادامه داشته باشد.
انتهای پیام

captcha