دوره‌های آموزشی اشتغالزایی در فارس برگزار می‌شوند
کد خبر: 3781483
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

دوره‌های آموزشی اشتغالزایی در فارس برگزار می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ به‌همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی استان فارس دوره‌های اشتغالزا در این استان برگزار می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان این نهاد با هدف آموزش جوانان و در راستای اشتغال‌زایی آنان اقدام به برگزاری دوره تربیت مشاور شغلی و دوره صید، شناسایی و پرورش و سم‌گیری کژدم كرده است.
فراگیران در دوره‌ تربیت مشاور شغلی با مفاهیم و کلیات کارآفرینی، خود اشتغالی، کارآفرینی و استخدام، آشنایی با ساختار نظام اشتغال کشور و مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با اشتغال و اصول و روش‌ها و فنون مشاوره، نظریه‌ها و مفاهیم انتخاب شغل و مبانی مربوط به شخصیت‌شناسی، اخلاق در کاربست مشاوره و ... به میزان 120 ساعت آشنا می‌شوند. این دوره با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی امروز، 25 دی‌ماه در حال برگزاری است.
ضمناً این سازمان دوره صید، شناسایی و پرورش و سم‌گیری کژدم را نیز که با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد، در 23 و 24 دی‌ماه برگزار كرده است.
فراگیران در این دوره با چگونگی زندگی و روش‌های شناسایی، تکثیر، صید، پرورش و سم‌گیری کژدم از نزدیک در کارگاه‌های تئوری و عملی آشنا شدند.
یادآور می‌شود، این دوره‌ها توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد‌دانشگاهی استان فارس در محل مجتمع جهاددانشگاهی فارس واقع در ابتدای بلوار عدالت، روبروی کوچه 21، برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha