بازی خیرخواهانه بین تیم «هنرمندان گیلان» و «ستارگان هنر ایران» برگزار می‌شود
کد خبر: 3781531
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
۴ بهمن‌ماه؛

بازی خیرخواهانه بین تیم «هنرمندان گیلان» و «ستارگان هنر ایران» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: بازی خیرخواهانه فوتسال به نفع بیماران سرطانی بین تیم «هنرمندان گیلان» و «ستارگان هنر ایران» ۴ بهمن‌ماه در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

بازی خیرخواهانه بین تیم «هنرمندان گیلان» و «ستارگان هنر ایران» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان امروز، 25 دی‌ماه در جمع اصحاب رسانه از برگزاری بازی خیرخواهانه فوتسال به نفع بیماران سرطانی استان خبر داد و اظهار کرد: این بازی خیرخواهانه بین تیم «هنرمندان گیلان» و «ستارگان هنر ایران» ساعت 17:30، 4 بهمن‌ماه امسال به یاد زنده‌یاد سیدمصطفی رضازاده اسطوره رزمی و تکواندوی ایران و جهان در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با انتقال خون استان جهت خریداری دستگاه پلاکت خونگیری، افزود: از عواید این بازی دوستانه دستگاه پلاکت خونگیری خریداری می‌شود.

علیپور ادامه داد: در حال حاضر فقط سه دستگاه پلاکت خونگیری در استان داریم که برخی از بیماران خاص و سرطانی برای درمان مجبور هستند به استان‌های همجوار مراجعه کنند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند جهت مشارکت در این امر خیر کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 34241220010 به نام هدایای خاص کمک‌های مردم سازمان انتقال خون ایران واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری کمک‌های مردمی، در کمتر از یک ماه این دستگاه خریداری شده و در مراسمی رونمایی می‌شود و در اختیار بیماران خاص و سرطانی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: از اصحاب رسانه، بسیج هنرمندان، بسیج ورزشکاران رشت و استان، صدا و سیمای مرکز گیلان، سازمان انتقال خون، بسیج رسانه، سپاه قدس رشت و استان، استانداری گیلان، فرمانداری رشت، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، علوم پزشکی گیلان، هیات فوتبال استان و به ویژه منطقه آزاد انزلی که در این امر خیر مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی ویژه دارم.

علیپور با بیان اینکه این مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی باران پخش می‌شود، گفت: علاوه بر ورزشکاران و هنرمندان گیلانی، علی کریمی، محمدرضا مهدوی، سیروس دین محمدی، ستار همدانی، اشپیتیم ارفی، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محمدرضا عیوضی، بهنام بانی، میلاد کیمرام و دیگر هنرمندان هم در این بازی دوستانه و خیرخواهانه حضور دارند.

انتهای پیام

captcha