دورهمی فعالان مجازی البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3781534
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

دورهمی فعالان مجازی البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مسئول سازمان سراج استان البرز از برپایی سومین دورهمی فعالان فضای مجازی خبر داد و گفت: این دورهمی با هدف مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برگزار می‌شود.

دورهمی فعالان مجازی البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، محسن معصومی، مسئول سازمان سراج استان البرز امروز، 25 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از برپایی سومین دورهمی فعالان فضای مجازی در البرز خبر داد و گفت: این سازمان در راستای انسجام فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی سومین دوره دورهمی فعالان مجازی جبهه انقلاب اسلامی را گردهم آورده است.
وی با اشاره به اینکه این دورهمی، ۲۶ دی‌ماه در مسجد حجت‌بن الحسن عسکری(عج) برگزار می‌شود، افزود: هدف از برپایی این دوره آموزشی هماهنگی و تداوم همکاری میان فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی و آموزش با هدف مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.
مسئول سازمان سراج استان البرز با تأکید بر اهمیت افزایش توان پدافند غیرعامل عنوان کرد: با برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌رود شاهد افزایش توان پدافند غیرعامل در عرصه فضای مجازی باشیم.
معصومی تشکیل یک قرارگاه رسانه‌ای قدرتمند در سطح استان البرز را از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی دانست و گفت: این دورهمی از ساعت ۱۴ تا ۱۷ و با حضور استاد رائفی پور و استاد بشیری برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha