معاون دانشگاه ارومیه، رایزن علمی ایران در شبه‌قاره هند شد
کد خبر: 3781603
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

معاون دانشگاه ارومیه، رایزن علمی ایران در شبه‌قاره هند شد

گروه اجتماعی ـ با حکم منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مقصود سلیمان‌پور، معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه به‌عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در شبه‌قاره هند» منصوب شد.

معاون دانشگاه ارومیه، رایزن علمی ایران در شبه‌قاره هند شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، با حکم منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مقصود سلیمان‌پور، معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه به‌عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در شبه‌قاره هند» منصوب شد.
در قسمتی از این حکم آمده است:
«از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصّرح در قانون اعزام مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشورهای محل ماموریت را نیز به عنوان رایزن علمی پیگیر باشید.»
لازم به ذکر است پروفسور مقصود سلیمان‌پور متولد سال 1351 در شهرستان ارومیه و عضو هیئت علمی تمام‌وقت در گروه مهندسی صنایع، دانشکده فنی، دانشگاه ارومیه است.
وی مدرک دکترای تخصصی خود را در سال 1382 در رشته مهندسی صنایع از انستیتو تکنولوژی هند، دهلی‌نو دریافت نموده و توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشجوی نمونه دکترای خارج از کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
سلیمان‌پور، هر دو مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را در همین رشته از دانشگاه صنعتی شریف به ترتیب در سالهای 1376 و 1373 دریافت کرده است.
ایشان بالغ بر 50 مقاله در مجلات تخصصی بین‌المللی معتبر و بیش از 45 عنوان مقاله در کنفرانسهای معتبر داخلی و بین‌المللی با موضوعات تحقیقاتی مورد علاقه ایشان بهینه‌سازی فرایندهای ساخت، مکانیابی و چیدمان تجهیزات تولیدی، سیستمهای تولید سلولی، برنامه‌ریزی تولید، الگوریتمهای فرا ابتکاری و تحقیق به چاپ رسانده است.
انتهای پیام

captcha