مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن وظیفه همه است
کد خبر: 3781622
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن وظیفه همه است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن را وظیفه همه دانست و گفت: باید برای جوانان وضعیت قبل از انقلاب را تشریح و گفت که ایران قبل از انقلاب یک نوکر بی‌اختیار بوده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 25 دی در نشست با مسئول و جمعی از اعضاء اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه ثروت اصلی کشور را جوانان و نوجوانان دانست و گفت: کشور با تربیت اسلامی جوانان به سمت قله‌های پیشرفت حرکت می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه در جهان کشورهایی وجود دارد که کمترین منابع طبیعی را در اختیار دارند اما از کشورهایی که نفت و گاز وسیعی دارند بسیار جلوتر هستند، افزود: این پیشرفت‌ها حاصل تربیت صحیح نیروی انسانی است و همین موضوع از هر ثروتی بالاتر است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: ما باید با تربیت اسلامی بتوانیم جوانان خود را طوری تربیت کنیم که کشور ایران را در آینده نزدیک به قله‌های پیشرفت و ترقی در عین حفظ ارزش‌ها هدایت کنیم.
امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن، افزود: باید برای جوانان وضعیت قبل از انقلاب را تشریح و گفت که ایران قبل از انقلاب یک نوکر بی‌اختیار بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تأکید و اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مستقل و تأثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است و در سال‌های اخیر دیدم که نه تنها دیگر اثری از اطاعت از آمریکا و دیگر مستکبران جهانی وجود ندارد بلکه برنامه‌های شوم آمریکا را از جمله داعش به نابودی می‌کشاند و دلیل اصلی عصبانیت آن‌ها از ما همین است.
انتهای پیام

captcha