برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن با عنوان «طلیعه نور» در کردستان
کد خبر: 3781645
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن با عنوان «طلیعه نور» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری برنامه محوری کمیته قرآنی استان عنوان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن کریم با عنوان «طلیعه نور» یکی از برنامه‌های محوری کمیته قرآنی استان است که از روز گذشته تبلیغات آن در فضای مجازی آغاز شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در دومین نشست کمیته قرآنی دهه فجر سال جاری که امروز، 25 دی ماه در سالن کوثر برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری جشن چهل سالگی انقلابی امری مهم و ضروری است، اظهار کرد: در این راستا ادارات و ارگان‌های مختلف باید تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر جشن‌های انقلاب به کار گیرند.
وی با اشاره به فعالیت کمیته قرآنی دهه فجر در سال‌های گذشته و برنامه اثرگذار اعضای این کمیته افزود: برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر به واسطه دینی بودن انقلاب از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همین امر وظیفه اعضای کمیته را سنگین‌تر کرده است.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در دومین نشست کمیته قرآنی اعضا برنامه‌های اجرایی خود را برای ایام الله دهه مبارک فجر اعلام می کنند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه محوری کمیته قرآنی استان عنوان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن کریم با عنوان «طلیعه نور» یکی از برنامه‌های محوری کمیته قرآنی استان است که از روز گذشته تبلیغات آن در فضای مجازی آغاز شده است.
علیپور اعلام کرد: در این مسابقه سه سؤال قرآنی و انقلابی انتخاب شده که علاقمندان می‌توانند پاسخ های صحیح را به سامانه پیامکی 30001341000208 ارسال کنند و در قرعه کشی این مسابقه شرکت کنند.
وی زمان شرکت در این مسابقه را از 24 دی ماه تا 22 بهمن ماه عنوان کرد و افزود: به 40 نفر از برگزیدگان این مسابقه پیامکی جوایزی نقدی اهدا خواهد شد.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر انسجام و هماهنگی اعضای کمیته در برنامه‌ای اجرایی دهه فجر یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید یک نمود عینی از چهلمین سالگرد انقلاب را با خود داشته باشد.
انتهای پیام

captcha