برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی کودکان با موضوعات قرآنی در گرمسار
کد خبر: 3781710
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی کودکان با موضوعات قرآنی در گرمسار

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارگاه آموزشی نقاشی با موضوعات قرآنی به‌مناسبت هفته قرآن و عترت استان سمنان در مجتمع فرهنگی ـ هنری بهار گرمسار برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی کودکان با موضوعات قرآنی در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، کارگاه آموزشی نقاشی با موضوعات قرآنی به‌مناسبت هفته قرآن و عترت استان سمنان در مجتمع فرهنگی ـ هنری بهار گرمسار برگزار شد.
این کارگاه به مدت دو روز در سالن نمایشگاه کتاب و با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان در سالن نمایشگاه کتاب در حال برگزاری است که هدف از برپایی آن آموزش کودکان با مفاهیم و آیات قرآنی با اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان است.

همچنین در بخش مکتوب اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان به میزبانی شهرستان گرمسار نمایشگاهی از آثار برتر این بخش نیز در گرمسار برپا شده که علاوه بر ارائه پنج هزار جلد کتاب، ٥٠ نمونه قرآن، ٥٠ عنوان کتاب‌های مذهبی، ٥٠ عنوان نرم‌افزارهای قرانی، ١٠ نمونه محصولات مذهبی و ٥٠٠ نوع بازی‌های فکری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه کتاب تا پنجم بهمن دائر است و دوستداران فرهنگی قرآنی می‌توانند از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٦ تا ٢١ دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha