اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه های کشور در ایام فاطمیه و دهه فجر
کد خبر: 3781738
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه های کشور در ایام فاطمیه و دهه فجر

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه های کشوردر آ‌ستانه دهه فجر انقلاب و ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام «یحیی کمال» از اعزام مبلغ همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و فاطمیه خبر داد و گفت:با توجه به اینکه جشن های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه متقارن شده است، به همین جهت امسال ثبت نام برای اعزام مبلغ تبلیغی دهه فجر و ایام فاطمیه را دستور کار قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای اعزام  مبلغ تبلیغی به مساجد،حسینیه ها از اول تا دهم بهمن ماه صورت می گیرد،اظهار کرد: پاسخ به شبهات و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و مدارس،مقابله با آسیب های اجتماعی و طلاق، سبک زندگی اسلامی و فاطمی،تبیین الگوی مصرف کالای فرهنگی همانند کتاب،شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای از سوی کارشناسان صاحب نظر و روان شناس در این حوزه صورت می گیرد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: به منظور تبیین مباحث مطرح شده در ایام تبلیغ، نشستی نیز برای نخبگان تبلیغی و تخصصی برگزار و دستاوردهای و توانمندهای انقلاب اسلامی به منظور ارایه به مردم برای آنها بیان خواهد شد.

کمال با اشاره به اهتمام و رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای ترویج سبک زندگی اسلامی میان جوانان تاکید کرد: با توجه به اینکه حضور جوانان در مساجد در این ایام نسبت به دیگر ایام بیشتر است به همین جهت تاکید شده است که مبلغان ترویج سبک زندگی فاطمی را مورد اهتمام قرار دهند. ضمن اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه تلاش می کند، با ایجاد بسترهای مناسب جهت رشد کمی و کیفی اعزام مبلغان، اهتمام ویژه‌ای درباره اعزام مبلغان به مناطق محروم نیز دارد.

انتهای پیام

captcha