نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه افتتاح می‌شود
کد خبر: 3781758
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی - مدیر نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه با اشاره به اینکه این نمایشگاه به‌مناسبت ایام فاطمیه بازگشایی خواهد شد، گفت: این نمایشگاه شنبه، ۲۹ دی‌ماه افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه افتتاح می‌شود

جواد علیشاه، مدیر نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه امسال نیز نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم همچون سال‌های گذشته برپا خواهد شد، اظهار کرد: طبق برآوردهای به‌عمل آمده امسال بیش از 60 میلیون تومان برای برپایی این نمایشگاه هزینه شده است.
وی ادامه داد: بعثت پیامبر(ص)، 13 رجب، عید غدیر، باغ فدک، بازار مدینه، کوچه‌های بنی‌هاشم، مسجدالنبی، منزل حضرت فاطمه(س)، سکوی صفه، بیت‌الاحزان، بقیع، صلح امام حسن(ع)، دار میثم تمار، منزل امام جعفر صادق(ع) و دارالحکومه امیرالمومنین(ع) از جمله صحنه‌هایی هستند که در این نمایشگاه بازسازی خواهند شد.
علیشاه با اشاره به اینکه امسال صحنه‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مردم یمن نیز در نمایشگاه بازسازی می‌شوند، افزود: غرفه‌های کتاب برای کودکان و نوجوانان و همچنین غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی نیز از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: طبق برآوردهای به‌عمل آمده امسال بیش از 60 میلیون تومان برای برپایی نمایشگاه هزینه شده که 40 درصد آن را نهادهای دولتی تامین کرده‌‌اند و 20 درصد نیز از طریق کمک‌های مردمی بوده و 40 درصد باقی‌مانده نیز باز از طریق کمک‌های مردمی تامین خواهد شد.
مدیر نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم در ارومیه با بیان اینکه مساحت نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته دو برابر شده است، گفت: طرح‌های بازسازی شده در نمایشگاه هرسال متنوع‌‌تر بوده و امسال نیز بعثت پیامبر(ص)، مردم یمن و دارالحکومه امیرالمومنین(ع) جز صحنه‌های جدید در نمایشگاه هستند.
انتهای پیام

captcha