برگزاری ۴۰ محفل قرآنی در چهل مسجد سمنان
کد خبر: 3781780
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

برگزاری ۴۰ محفل قرآنی در چهل مسجد سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۴۰ محفل قرآنی در چهل مسجد استان سمنان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود، گفت: کارگاه باز آموزی معلمان قرآنی در چهار منطقه استان به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

برگزاری 40 محفل قرآنی در چهل مسجد سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز، 26 دی در جمع خبرنگاران از برگزاری محفل قرآنی در چهل مسجد استان سمنان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: کارگاه باز‌آموزی معلمان قرآنی در چهار منطقه استان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: به دلیل مقارن بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با دهه دوم ایام فاطمیه(س)، اعزام بانوان مبلغ دینی به آیین‌های مذهبی نیز اجرایی خواهد شد که در این راستا تجلیل از شرکت‌کنندگان سوگواره اربعین، برگزاری گردهمایی مسئولان کانون‌های قرآن و عترت، جشنواره قرآنی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، رونمایی از پوستر ستاد دهه فجر و تجلیل از برگزیدگان، استعداد‌ها و حافظان و چهره‌های قرآنی، از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال است.
شکری با تاکید بر اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب، تلاش بر این است تا برنامه‌های این مناسبت ارزشمند در حوزه مساجد و محافل مذهبی و دینی به نحو احسن اجرا شود، افزود: به همین مناسبت برپایی ۴۰ کانون فرهنگی تبلیغی و ۴۰ محفل قرآنی، از برنامه‌های کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر نقش و توسعه فضای مجازی و رسانه در زندگی روزمره افراد جامعه، یادآور شد: برنامه‌های تولیدی مستند با عناوین «پدر و پسر، پرده خوانی، رادیو انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب‌» و همچنین تولیدات موشن گرافیک، هر کدام در قالب ۴۰ قسمت در دهه فجر سال ۹۷ در سمنان اجرا می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان یادآور شد: کاروان انقلاب با عنوان «جنگ شادی» با همکاری آموزش و پرورش با رویکرد شادابی و نشاط و تبیین دستاوردهای انقلاب برای کودکان و نوجوانان در استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha