بسیج منشأ بالندگی جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3781798
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

بسیج منشأ بالندگی جمهوری اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ _ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان، گفت: بسیج ذخیره معنوی و منشأ رشد و بالندگی جمهوری اسلامی است.

بسیج منشأ بالندگی جمهوری اسلامی است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم به همراه کارشناس فرهنگی، اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان، 26 دی ماه جاری با قنبری، فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان گفت‌وگو و بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی تأکید کردند.
حجت‌الاسلام حیدری، با بیان این که بسیج ذخیره معنوی و منشأ رشد و بالندگی جمهوری اسلامی است، گفت: دوران دفاع مقدس، دوران خون‌فشانی برای حفظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب بود که با جانفشانی‌های بسیجیان جان بر کف در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، بیان کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس عزت و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی را با تمام وجود درک کرده بودند و انگیزه‌های والای درونی آن‌ها همراه با تبعیت از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) بود که آنان را در لباس رزم به میدان می‌فرستاد و حاضر نمی‌شدند دفاع از مملکت اسلامی را با هیچ یک از ارزش‌های دنیوی عوض کنند.
وی، ادامه داد: امروزه نیز بسیجیان عزیز در عرصه‌های علمی، فرهنگی و مذهبی و هر کجا که ضرورت داشته باشند، پیشتاز هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
در ادامه، فرمانده سپاه پاسداران رباط کریم ضمن تشکر از حضور مسئولین تبلیغات اسلامی، در اجرا و همکاری در برنامه‌های فرهنگی قول مساعد دادند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha