۵۰۰ محفل انس با قرآن کریم در کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3781818
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

۵۰۰ محفل انس با قرآن کریم در کشور برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: ۵۰۰ محفل انس با قرآن کریم با عنوان «رویداد بزرگ فعالان قرآنی مساجد» در کشور با همکاری کانون‌های مساجد و دارالقرآن کریم بسیج همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

۵۰۰ محفل انس با قرآن کریم در کشور برگزار می‌شودمحسن رستگاری، مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، در گفتگو با خبرنگار ایکنا در اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰۰ محفل انس با قرآن کریم با عنوان «رویداد بزرگ فعالان قرآنی مساجد» در کشور با همکاری کانون‌های مساجد و دارالقرآن کریم بسیج برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و قرآنی همراه با اجرای گروه‌های تواشیح، حضور حفاظ خردسال و قاریان کشوری و بین المللی در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول با اعلام این مطلب که آئین نامه اجرایی این ویژه برنامه به استان‌ها ابلاغ شده است، بیان کرد: از ۴۰ محفل برگزیده نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که ویژه برنامه فاخری اجرا کنند تقدیر و تجلیل خواهد شد.
رستگاری با اشاره به اینکه رویکرد برگزاری جشنواره کانون‌های مساجد از سال آینده تغییر خواهد کرد، افزود: تاکنون جشنواره‌ها به صورت رقابتی و مسابقه‌ای برگزار می‌شد که در برنامه ریزی‌های اخیر برای جشنواره‌های کانون‌های مساجد مسئله پژوهش محوری و تولید محتوا مدنظر قرار گرفت.
مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، تاکید کرد: این رویکرد می‌تواند در توانمند سازی اعضای کانون‌های مساجد برای مقابله با فتنه‌های دشمنان انقلاب و اسلام موثر باشد و محتوا‌ها تولیدی در جهت آگاه سازی سطوح مختلف جامعه به کارگیری شود.
وی، خاطر نشان کرد: گردهمایی فعالان قرآنی مساجد در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های فاخر همزمان با ایام الله دهه فجر خواهد بود که بزودی مکان گردهمایی اعلام خواهد شد.
رستگاری، با بیان این مطلب که ویژه برنامه قرائت سوره فجر همزمان با شب ۲۲ بهمن در کانون‌های مساجد سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: از کانون‌های فعال در این زمینه نیز با اهدا جوایز ارزنده تقدیر و تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام

captcha