اجرای عمومی «داستان یک پرچم» در دهه فجر امسال در کرمان
کد خبر: 3781825
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

اجرای عمومی «داستان یک پرچم» در دهه فجر امسال در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان با بیان اینکه استفاده از قالب هنر در برنامه‌های دانش‌آموزی مدنظر است گفت: نمایش دیجیتالی با عنوان "داستان یک پرچم" تهیه شده که در طول ایام‌الله دهه فجر در کرمان اجرای عمومی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، رحمان جلالی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان دیروز چهارشنبه، 26 دی در نشست فصلی مسئولان و مربیان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام‌‌ محمدجواد حاج‌علی‌اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور برگزار شد با اشاره به اینکه امسال یک دهه فجر خاص در کشور داریم گفت: با همت جهادی پیگیر برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان هستیم.
وی با بیان اینکه استفاده از قالب هنر در برنامه‌های دانش‌آموزی مدنظر است افزود: امام خامنه‌ای فرمود هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندنی نخواهد بود.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان با اشاره به اینکه از این راهبرد مقام معظم رهبری استفاده کردیم افزود: نمایش دیجیتالی همراه با روایتگری با عنوان «داستان یک پرچم» تهیه شده که در طول ایام‌الله دهه فجر در کرمان اجرای عمومی می‌شود.
انتهای پیام

captcha