ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی
کد خبر: 3781846
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی از ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تبلور فرهنگ قرآنی و رایحه بهشتی انفاس عترت برگزار می‌شود.

ارسال بیش از 900 اثر به جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی

بحرعلی محمودی، مسئول دبیرخانه جشنواره ملی آیات در آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه 25 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات در استان بود، اظهار کرد: تاکنون بیش از 900 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و به دلیل اینکه برخی آثار با پست ارسال شده و هنوز به دبیرخانه نرسیده‌‌اند، احتمال افزایش تعداد آثار وجود دارد.
وی درخصوص اهداف جشنواره ملی آیات افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای تبلور فرهنگ قرآنی و رایحه بهشتی انفاس عترت و فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دینی با استفاده از ابزار رسانه اقدام به برگزاری جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه، قرآن و عترت می‌کند.
محمودی با بیان اینکه شيوه‌های هنری، بهترين روش برای ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه است، بیان کرد: شيوه‌های هنری، بهترين روش برای ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه است، توليد و خلق آثار مختلف هنری قرآنی می‌تواند در قالب گروه‌های مختلف هنری انجام شود.
وی یادآور شد: بخش قرآن و عترت امسال با تغییر رویکردها و سیاست‌های خود در نظر دارد به غیر از فعالیت‌های قرآن و عترت در زمینه آموزش عمومی قرآن کریم و تبلیغ و ترویج قرآن با رویکردهای جدید در قالب هنر، مطبوعات، رسانه و فرهنگی در این امر خطیر فعالیت کند.
انتهای پیام

captcha