فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی در جهت آرامش خانواده‌هاست
کد خبر: 3781889
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی در جهت آرامش خانواده‌هاست

گروه اجتماعی - دادستان اراک گفت: متأسفانه برخی از فعالیت‌ها با تمرکز بر هدف و غایت امور انجام نمی‌گیرد در حالی‌که امور باید برای خدما‌ت‌رسانی و آرامش جامعه پیگیری و انجام شود که خوشبختانه فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد‌دانشگاهی در جهت آرامش خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، عباس قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب اراک صبح امروز، 26 دی‌ماه در بازدید از جهاد‌دانشگاهی و مرکز فوق‌تخصصی درمان ناباوری جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی افزود: فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری بنیان خانواده را مستحکم می‌کند و از این حیث خروجی و فعالیتی ارزشمند در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه هر اقدام و فعالیتی باید به خروجی موثر منتهی شود، افزود: متاسفانه برخی از فعالیت‌ها با تمرکز بر هدف و غایت امور انجام نمی‌گیرد در حالی‌که امور باید برای خدما‌ت‌رسانی و آرامش جامعه پیگیری و انجام شود که خوشبختانه فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد‌دانشگاهی در جهت آرامش خانواده‌ها اجرایی می‌شود.
قاسمی با بیان اینکه اثربخش‌‌بودن امور، رضایت‌مندی مردم و انگیزه کارکنان را افزایش می‌دهد، افزود: فرصت محدودی برای خدمت در اختیار است و باید از آن نهایت بهره‌ را برد.
وی بر لزوم کاربردی شدن پژوهش‌ها تاکید کرد و گفت: جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و در این حوزه باید به مباحث آموزشی و پژوهشی نگاه ویژه‌ای اعمال شود، جهاد‌دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و این عنوان مصداقی برای انجام فعالیت‌های مفیدی است که باید با نگاه امیدآفرینی، انگیزه‌زایی و اخلاق‌مداری انجام گیرد و قداست این نهاد انقلابی حفظ و جلوه انقلابی این مجموعه به نمایش گذاشته شود.
دادستان اراک با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و عملکردی سلامت داشت، تصریح کرد: مجموعه دادستانی نسبت به تحقق اهداف، امور و فعالیت‌ها اهتمام ویژه‌ای دارد، فراجناحی عمل می‌کند و در جهت ارتقای شهر و انجام امور و خدمات موفق از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش ایکنا، در این بازدید رییس جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به گستره فعالیتی جهاد‌دانشگاهی در حوزه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، اشتغال دانش‌آموختگان و پزشکی بیان کرد: جهاد‌دانشگاهی در حوزه فرهنگی اقدام به تاسیس خبرگزاری غیردولتی دانشجویان ایران(ایسنا) کرد که با شعار هر دانشجو یک خبرنگار در سال 1378 آغاز به کار کرد و امروز به یک خبرگزاری مورد وثوق در کشور بدل شده است و در کنار آن نیز خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به صورت تخصصی در حوزه قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) فعالیت دارد.
مسعود شهرجردی مرکز افکار‌سنجی و سازمان دانشجویان را از دیگر زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی جهاد‌دانشگاهی عنوان کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های مثبت معاونت پژوهشی جهاد‌دانشگاهی در قالب گروه‌های پژوهشی بیان کرد: سه گروه پژوهشی در زیرمجموعه معاونت پژوهشی جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی فعال است که خدمات و خروجی‌ موفقی داشته‌اند و ایجاد مرکز دیده‌بان اجتماعی از جمله فعالیت‌های مفید این بخش از جهاد‌دانشگاهی است.
شهرجردی اضافه کرد: در حوزه آموزش برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت از جمله اقدامات این است، همچنین در حال‌حاضر 3 مرکز علمی کاربردی در شهرستان‌های اراک، ساوه و محلات ذیل جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی فعالیت دارند.
رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با تاکید بر فعالیت‌های این نهاد انقلابی در حوزه اشتغال دانش‌آموختگان به پیگیری طرح مشاغل خانگی و ورود به حوزه گیاهان دارویی و همکاری با مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی به عنوان دیگر فعالیت‌های این مجموعه اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha