ثبت نام 22 هزار بوشهری در سامانه بچه‌های مسجد
کد خبر: 3781891
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

ثبت نام 22 هزار بوشهری در سامانه بچه‌های مسجد

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: هم اکنون قریب به 22 هزار نفر عضو در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و هیئت همراه با حضور علیرضا پولاد، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، علیرضا سبحانی، رئیس اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه و نماینده خبرگزاری شبستان امروز، 26 دی در راستای اجرای اصول سیاست‌های ستاد عالی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بازدید و به بررسی مسائل و امور کانون‌ها پرداختند.

در این مأموریت نیم‌روزی از کانون‌های موعود مسجد صاحب‌الزمان(عج) جزیره شمالی، کانون آیت نور مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر ریگ، کانون سفیران هدایت مسجد علی ابن موسی‌الرضا(ع) گناوه و کانون حضرت حجت(عج) مسجد حضرت حجت(عج) بازدید به عمل آمد.

پولاد در این آئین اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی نقش مؤثر و ویژه‌ای در تولید و بهره‌وری از نیروی انسانی خلاق و پرورش ایده‌ها دارند.

ثبت‌نام 22 هزار بوشهری در سامانه بچه‌های مسجد

سرپرست دبیرخانه  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با بیان اینکه سامانه بچه‌های مسجد جهت ثبت اعضای کانون‌ها و ثبت فعالیت‌ها راه‌اندازی شده است، افزود: هم اکنون قریب به 22 هزار نفر عضو در این سامانه به ثبت رسیده است و اهتمام مدیران به ثبت اعضاء از مهم‌ترین امور مربوط به مدیران کانون‌ها است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از کانون‌ها و کمبود تجهیزات اداری آن‌ها تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منعقد شده است که به‌زودی این معضل کمتر شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر نیز از زحمات مدیران کانون‌ها جهت ساماندهی و راه‌اندازی بر همت بیشتر مدیران برای ارتقای سطح کیفی و اجرای برنامه‌ها طبق اصول سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) قدردانی کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های فرهنگی و ادارات ارشاد شهرستان‌ها می‌بایست جهت تکمیل اعضای کانون در سامانه همکاری مجدانه داشته باشند زیرا این حق و حقوق تمامی اعضای جامعه است که عضو سامانه بچه‌های مسجد شوند.

اهتمام به ارتقای سطح کتاب‌خوانی

وی بیان کرد: جهت اعتلای فرهنگ کتاب‌خوانی مدیران کانون‌ها می‌توانند برای ارتقای سطح کتاب‌خوانی با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب دریافت کنند.

علیرضا سبحانی، رئیس اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه به ارائه گزارش 9 ماهه اول سال جاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان پرداخت.

 مدیر کانون حضرت حجت‌(عج) شهرستان گناوه از کمک‌های خیرین جهت تجهیز و توسعه کانون مسجد خبر داد و اعلام کرد: برنامه‌های آموزشی و ورزشی در تمامی مقاطع سنی در این کانون به طور منظم اجرا می‌شود.

راه‌اندازی «رادیو اینترنتی» سفیران هدایت در گناوه

مدیر کانون سفیران هدایت شهرستان گناوه از توسعه برنامه‌های قرآنی این کانون فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: این کانون توانایی این را دارد که با کمترین هزینه «رادیو اینترنتی» را به همت بچه‌های مسجد راه‌اندازی کند.

محمد عبیدی

انتهای پیام

captcha