برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن در گیلان
کد خبر: 3781897
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن در گیلان

گروه فعالیت های قرآنی - کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم ویژه حفاظ، قاریان و مدرسان قرآن استان گیلان با تدریس مهدی دغاغله پنجشنبه و جمعه این هفته در رشت برگزار می شود.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در گیلان خبر داد و اظهار کرد: کارگاه مذکور از ساعت 8 تا 12 روز پنجشنبه، 27 دی ماه ویژه قاریان و معلمان قرائت و روز جمعه، 28 دی ماه ویژه حافظان و معلمان حفظ قرآن کریم استان در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم به‌همت این اتحادیه و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهدی دغاغله، چهره نام‌آشنای قرآنی کشور و از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن کریم است که به‌عنوان مدرس این کارگاه در رشت حضور خواهد یافت.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه استاد دغاغله دارای تالیفات فراوانی در زمینه اجزای مختلف قرآن است که مهم‌ترین آن‌ها از نگاه خودش پایان‌نامه دکتری وی با عنوان «بررسی تناسب لفظ و معنا در موسیقی درونی و برونی و واژه‌گزینی قرآن کریم» است، گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم ویژه حفاظ، قاریان و مدرسان قرآن استان گیلان گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

مرادی بیان کرد: همچنین نشست اساتید پیشکسوت قرآن کریم استان با استاد مهدی دغاغله، عصر روز پنجشنبه، 27 دی ماه در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha