سهولت دسترسی به حرم احمدی(ع)؛ در دستور کار شورای فرهنگ عمومی فارس
کد خبر: 3781960
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

سهولت دسترسی به حرم احمدی(ع)؛ در دستور کار شورای فرهنگ عمومی فارس

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: مبحث دسترسی آسان به حرم شاهچراغ(ع) در دستور كار شورای فرهنگ عمومی این استان قرار گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ نشست پیگیری مصوبات جلسه صد و سوم شورای فرهنگ عمومی استان فارس، در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکیل شد.
در این نشست که با حضور نمایندگانی از آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، شهرداری شیراز، میراث فرهنگی و گردشگری و راه و شهرسازی حضور داشتند، پیرامون تسهیل در دسترسی به حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس در این نشست با بیان اینكه مبحث دسترسی آسان به حرم شاهچراغ(ع) در دستور كار شورای فرهنگ عمومی این استان قرار گرفت، گفت: مفهوم دسترسی به حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، تخریب اماکن میراث فرهنگی اطراف حرم نیست و چیزی که مطرح شده و مورد تأکید آیت‌الله دستغیب و آیت‌الله دژکام است، دسترسی آسان به حرم می باشد.
وی افزود: از آن جا که پیشتر نیز مشاوران دستگاه‌های مرتبط، به صورت جداگانه طرح خود را ارائه داده‌اند، اکنون قرار است تا با تعیین یک مشاور و تجمیع طرح‌ها، طرح واحدی جهت برطرف شدن مشکلات ارائه شود.
انتهای پیام

captcha