هنر، بستر توسعه و رشد جامعه است
کد خبر: 3781981
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

هنر، بستر توسعه و رشد جامعه است

گروه فرهنگی- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هنر، بستر توسعه، ایجاد ارتباط و رشد است، گفت: متاسفانه امروز عرصه فرهنگ و هنر، در میان فعالیت‌های روزمره گم شده است.

هنر، بستر توسعه و رشد جامعه است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز، 26 دی ماه، در مراسم اختتامیه جشنواره طراحی پوستر اقتصاد مقاومتی، که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، بیان کرد: هرقدر در حوزه‌های فرهنگی و هنری تلاش کنیم، به همان میزان در جامعه شور و نشاط آفریده می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هنر، بستر توسعه و ایجاد ارتباط و رشد است، ادامه داد: متاسفانه امروز در جامعه ما هنر مظلوم واقع شده و قدر هنرمندان را آنگونه که باید ندانسته و درگیر مسائل روزمره بوده‌ایم و عرصه فرهنگ و هنر، در میان فعالیت‌های روزمره گم شده است.
بهادری افزود: امروز در مسیر و محورهای فرهنگی و هنری، نسبت به دیگر موضوعات، به کار و همت بیشتری نیاز است، تا فرهنگ یک کار نباشد، آن کار پیشرفت نخواهد کرد و باید به تمایلات و ترجیحات اجتماعی توجه داشت و این مهم به عهده حوزه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد همت اجتماعی برای مبارزه با فساد نیز یک کار فرهنگی بوده و متاسفانه امروز در جامعه ما برخی افراد، فساد را در برخی بخش‌ها نهادینه کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha