مسابقه کتابخوانی ویژه سوادآموزان کردستانی دردهه مبارک فجر برگزار می‌شود
کد خبر: 3781989
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

مسابقه کتابخوانی ویژه سوادآموزان کردستانی دردهه مبارک فجر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، مسابقه کتابخوانی ویژه شعار سال در بین سواد آموزان دوره انتقال استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، صدیقه عبداللهی، سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان امروز، 26 دی ماه در پنجمین نشست کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر، مسابقه کتابخوانی ویژه شعار سال بین سوادآموزان دوره انتقال استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقه همزمان با دهه مبارک فجر و با شرکت سواد آموزان دوره انتقال برگزارمی‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود، افزود: به همین منظور تعداد دو هزار و 300 جلد کتاب با عنوان « حمایت از کالای ساخت ایران » در بین سواد آموزان دوره انتقال توزیع و مقدمات لازم برای شرکت کلیه سواد آموزان این دوره در سطح استان فراهم شده است.
عبداللهی از توزیع 360 جلد کتاب با عنوان راهکاریی برای حمایت از کالای ایرانی بین آموزش‌دهندگان مجری کلاس‌های دوره انتقال خبر داد و یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقه و توزیع کتاب بین آموزش‌دهندگان و سوادآموزان این است که خود سوادآموزان و خانواده‌های آنان برای استفاده از کالاهای ساخت ایران و تولیدات داخلی تشویق و ترغیب شوند.
انتهای پیام

captcha