دستگیری پنج عضو داعش در سوریه
کد خبر: 3782027
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

دستگیری پنج عضو داعش در سوریه

نیروهای امنیتی سوریه در درگیری‌های اخیر خود، 5 عضو گروه تروریستی داعش را که دو نفر از آنها پاکستانی بودند دستگیر کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «آریانانیوز» افغانستان؛ در حالی که گروه تروریستی داعش از آخرین پایگاه‌های خود در سوریه دفاع می‌کند، ارتش سوریه به همراهی حامیان خود در عملیاتی که طی چند روز اخیر در دیرالزور (یکی از استان‌های سوریه) انجام دادند توانستند برخی از اعضای این گروه تروریستی را که بیشتر آنها شهروندان کشورهای دیگر بودند دستگیر کنند؛ این در حالی است که در میان اعضای دستگیر شده، دو شهروند پاکستانی نیز دیده می‌شوند.

بر اساس گزارش برخی از منابع، دو نفر از افراد دستگیر شده، شهروند آمریکا، دو نفر شهروند پاکستان و یک نفر نیز شهروند ایرلند است.

به گزارش منابع پاکستانی، اسامی افراد گروه تروریستی داعش که توسط نیروهای امنیتی سوریه دستگیر شده‌اند به این شرح است؛ وارن کرستوفر کلارک (شهروند آمریکایی) با نام مستعار ابومحمد، عرب‌نژاد زید عبدالحامد (شهروند آمریکایی) با نام مستعار ابو زید، الیگزیندر روزماتووچ (شهروند ایرلندی)، فضل‌الرحمان 48 ساله (شهروند پاکستانی) و عبدالعظیم راجپوت 19 ساله از افغانستان.

گفتنی است، پلیس ترکیه نیز چندی پیش در عملیات شناسایی و تحقیقات منابع مالی بین‌المللی گروه تروریستی داعش، 24 فرد مظنون داعشی را دستگیر کرد.

انتهای پیام

captcha